Bor 4

Är allt för dåligt för att komma på titlar på mina inlägg, ska iaf skriva om en sak som jag stör mig väldigt mycket på.

När folk inte kan stava, visst om dem är små, då spelar det inte så jätte stor roll, men när du går i åttan och uppåt, då borde du väl kunna stava rätt?
t.ex sett/sätt ända/enda ändå/endå
osv.

Stör mig alldeles för mycket på sånt här, vill bara säga, gå om skolan, ni suger.
Kanske är lite väl elakt att tänka sånt, men jag sa aldrig att jag är snäll ;)


Åker le buss till skolan :) Vi ska ju förövrigt fika idag på matten, har en brutal jävla macka med mig! Har Agnes också (www.agnushia.blogg.se) Le bestfriend.



Kommentarer
Agnes

Haha, du glömde en/än... Men det är inte bara du som gör, dvd!!

Svar: (y)
Fikon

2013-03-08 @ 08:13:48
URL: http://agnushia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fall or fly

Bergodalbaneliv

RSS 2.0