Dogfood

Mina rubriker suger allvarligt talat åsneröv, men iaf, hejhallåilingenskogen, godmorgon, guten tag osv.
Har inte sovit en blund inatt, har kollat på lite filmer, 6-7 stycken kanske ;) 
varav tre utav dom var jackass filmer, wunderbar!
Har skrattat galet i flera timmar, konstigt nog så vaknade inte min bror, för jag skrattade, Högt.
Pluggade lite till ett matteprov jag ska göra idag, ska försöka fixa ett godkänt i matte nu, behövs verkligen till gymnasiet!
So... Wish me luck typ :) ?
 
 
Är lite yr, har druckit tre energidrickor inatt, love it!
Ska ta och äta något snart, men just nu orkar jag inte :/
Kanske dricka lite te. ååh, vore bra gött, blåbärste <3
 
 
Ska förövrigt till min låtsasmamma senare idag, är bjuden på mat, namnamnam, I love food!
Not dog food though ;) 
 
 
     
Ha en bra dag! Kanske lägger ut något mer inlägg senare idag!
Men det här får räcka för nu c:
HÖJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fall or fly

Bergodalbaneliv

RSS 2.0