I understand, I just don't care

Det är alldeles för mycket som stör mig.
Frasen "förstöra för sig själv är det enklaste i livet"
Det är alldeles för sant, ibland vill jag skrika åt folk som idiotförklarar och pratar till mig som om jag vore dum i huvudet.
 
Vissa saker förstår jag kanske inte, men vissa saker förstår inte du som jag gått igenom.
Så jag fattar inte hur "du" kan vara så satans jävla dum att dra upp något jag har problem med.
Säga att det är dumt och onödigt, att det är ett fel i huvudet, att dom sitter kvar för alltid.
Men om dom nu gör det, varför dra upp det?
Blir så agro.
 
Sen kanske jag är lättretlig just nu för att jag har le special week.
Så FU.
 
Är ett känslomonster, låt mig vara ett.
 

 
 
Älskar förövrigt mina vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fall or fly

Bergodalbaneliv

RSS 2.0