Puss!

Glömde skriva i förra inlägget att idag har jag varit tillsammans med mina fina pojkvän i hela 20 månader, inte alls långt kvar till två år, känns som bara några månader sen jag satt hemma hos han i hans säng och kollade på the dudesons, åt glass med oboy på, blev kysst, cyklade, det var en underbar dag men det var inte första gången vi träffades, kommer dock ihåg våran första kyss också, rosa tuschpennor och sugmärken, lite mer kyssar under lyckstolpar och handhållning, det går fort och jag har lärt mig att ALDRIG ta han förgivet.
Det kan jag inte ens, jag uppskattar han så mycket, jag uppskattar vårat förhållande, vi har allt gått igenom en del saker tillsammans, men håller ihop ändå!
Otroligt vad kärlek kan få en att bli stark!
 
 
 
Pusspådig Misse <3
 
Jag ska älska dig så länge rymden är oändlig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fall or fly

Bergodalbaneliv

RSS 2.0