FOOOOOOOD, soon c:

Det är snart dags att åka hem till min låtsasmamma, pappa ska bara vakna till först, dricka lite kaffe så han inte får skallvärk, sen bär det av mot maten, namnam.
 
Åkte hem från skolan tidigare idag, mådde lite sådär, var ganska illamående, men kom hem, nu har jag tagit det lugnt och ätit lite, så nu känns det faktiskt bättre, har ätit alldeles för dåligt dom senaste dagarna, inte okej!
 
Gjorde mitt matteprov idag också och tror faktiskt att det gick bra, det känns så iaf.
Hoppas, skulle bli förkrossad om jag inte fick godkänt nu för att vara ärlig alltså, när jag verkligen har pluggat till det och sådant.
 
 
Jag skriver om såna ointressanta saker egentligen, men kommer inte på nånting att skriva om... :(
 
 
Ni kan ju ta och kolla in mina vänners blogg så länge (http://www.nattstad.se/Aggeomanda), medans jag kommer på något roligare att skriva om. (har inte ett så roligt liv, eller jo lite, men det är typ sånt man inte kommer ihåg att skriva, som t.ex när jag och Agnes råkade ha sönder en glasruta, vi skämdes en hel del efter det.)
Aja, ni får en bild istället
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fall or fly

Bergodalbaneliv

RSS 2.0